onsdag 16. mars 2016

Lagkonkurransen / bedriftskonkurransen på deltakelse.





Det er en formel som beregner antall deltakere bedriften skal stille med i hver øvelse, basert på hvor mange ansatte bedriften har i Trondheim.


Score på deltakelse etter 9.EG øvelse Kayak












Score på deltakelse etter 8.EG øvelse Putball










Score på deltakelse etter 7.EG øvelse Sykling rundbane















Score på deltakelse etter 6.EG øvelse Farmgames



















Score på deltakelse etter 5.EG øvelse Mindgames





Score på deltakelse etter 4.EG øvelse Orientering.










Score på deltakelse etter 3.EG øvelse Motbakkeløp med skogshinder.


 






Score på deltakelse etter 2.EG øvelse Bordtennis.






























Score på deltakelse etter 1.EG øvelse Curling.








Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar